Bankar i po
Bankar i po

Vesti

Trgovinski lanac „Lidl“ dolazi u Srbiju

Ostalo

  • Autor: Z. L.

    Među deset najmoćnijih trgovinskih lanaca u Evropi tri su nemačka: ”Metro”, zatim “Schwarz”, u čijem sastavu su “Lidl” i “Kaufland”, a treći je “Aldi”. Njihov ukupni godišnji promet je oko 50 milijardi evra. Jedan od njih - „Lidl“ registrovao je svoje prisustvo u Srbiji.

    - Ukoliko bi oni zaista počeli poslovanje u Srbiji, bilo bi dobro da to urade punom snagom, što bi nateralo postojeće trgovce da se opredele za cenovnu borbu i konkurentnost i traženje pogodnijih izvora nabavke, kao i veće razmišljanje o efikasnosti kako bi potrošačima mogli da priušte niže cene - ocenila je Ljiljana Stanković, pomoćnica ministra trgovine.

    U Evropi velike hale pretvorene u prodajni prostor sa robom u kutijama i bez previše reda na policama, ali sa vrlo pristupačnim cenama, zovu „hard diskonte“. Takav način prodaje tek treba da stigne i kod nas.

    Takođe, na najavljivani dolazak najmoćnijeg lanca u EU, francuskog „Karfura“, još će se čekati, ali je i verovatno poslovno prisustvo „Lidla“, koji već radi u Sloveniji i Hrvatskoj, sigurno dobra vest za potrošače u Srbiji.

    Zbog globalnog poskupljenja hrane, ali i rasta cena drugih proizvoda u velikim evropskim gradovima, svi socijalni slojevi, pa i oni imućniji, izgleda da su otkrili čari takve diskont, jeftinije kupovine. Cene su uvek bivale niže što je više bilo trgovinskih lanaca.

    Prisustvo „Lidla“ uz postojeće lance („Merkator“, „Tempo“, „Maxi“, „Metro“), sigurno će promeniti neke navike, pozicije i cenovnike u maloprodaji. Ako ništa drugo, trgovci će morati da vode računa o tome šta imaju u asortimanu i da cene tih proizvoda menjaju uglavnom naniže, ali dnevno.
Izvor: Blic
Broj komentara na ovu vest : 0



Pošaljite datu vest prijatelju...

Email adresa primaoca: (*)


Dodatna poruka koja ce ići uz tekst vesti :




Ostavite Vaš komentar na vest...

Vaše ime: (*)


Vaš e-mail:


Vaš komentar (*):